tirsdag den 5. juni 2012

A sister is like a friend forever

I starten af maj skulle min yngste søster konfirmeres - en stor stor dag for både hende og mig. Hun havde glædet sig i mange måneder og jeg kunne bare stå og se til, at min lille lillesøster nu pludselig var blevet så stor. Jeg havde fået lov til - eller jeg havde i hvert fald taget mig den frihed, til at være lidt kreativ i dagens anledning.

Gaven skulle være noget helt specielt og personligt, så derfor havde jeg lavet dette portræt/collage og fået den printet på lærred. Collagen målte 80x60 cm og indtil der skulle pakkes gaver op blev der vimset frem og tilbage ved gavebordet - for sådan en stor gave var alt alt for spændende. Overraskelsen var stor og glæden ville ingen ende tage. Den faldt i god jord og fik en æresplads på gavebordet - og i hjertet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar